Internet Marketing -Μάρκετινγκ Διαδικτύου – Δ

DiaDosis.gr

(Δ ΜΕΡΟΣ)

Ο ευκολότερος τρόπος για να κερδίσετε χρήματα είναι μέσω θυγατρικών.

Η Θυγατρική είναι πολύ δημοφιλής λέξη στον κόσμο του μάρκετινγκ Διαδικτύου. Μπορείτε να ακούσετε [GLi] αυτή τη λέξη ως ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος για να βγάλουν λεφτά από το διαδίκτυο. Εάν δεν έχετε ακούσει αυτήν την επιχείρηση μάρκετινγκ Διαδικτύου, ίσως να ζείτε σε άλλο πλανήτη.

Θυγατρικές είναι το πρόσωπο που ενεργεί ως referrer με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης / των επιχειρήσεων και λαμβάνει προμήθεια για κάθε επιτυχημένη πώληση.

(Για παράδειγμα, ο Γιάννης έχει ένα βιβλίο τύπου eBook προς πώληση «Βήμα προς βήμα οδηγό για να χτίσει πλούτο”. Ο Γιάννης έχει ένα φίλο που ονομάζεται Χριστίνα, η Χριστίνα πωλεί το  eBook  του Γιάννη σε άλλους φίλους. Επειδή η Χριστίνα βοήθησε τον Γιάννη για να κάνουν περισσότερα χρήματα, ο Γιάννης δίνει στη Χριστίνα προμήθεια 50% της τιμής  των eBooks βιβλίων του).

Αυτό ήταν εύκολο, έτσι δεν είναι;

Απλά παραπέμποντας προϊόντα σε κάποιον άλλον, κερδίζετε 50% προμήθεια. Μην εκπλαγείτε, υπάρχουν ορισμένα προϊόντα που δίνουν περισσότερο από το 75% προμήθεια στις θυγατρικές τους. Χρησιμοποιώντας αυτό το σύστημα θυγατρικών, πολλοί γκουρού είπαν ότι μπορούν να κερδίσουν χρήματα χωρίς προϊόντα, χωρίς ιστοσελίδα, ακόμη και χωρίς ιδέες! Επειδή το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βρείτε ένα προϊόν θυγατρικών και στη συνέχεια να το προωθήσετε σε κάποιον άλλο.

Το Πρόγραμμα Συνεργατών είναι ένα πρόγραμμα που παρέχει ένα σύστημα που θα επιτρέπει στους συνεργάτες να υπογράψουν και να πωλούν τα προϊόντα για να λαμβάνουν προμήθειες. Χωρίς πρόγραμμα θυγατρικών, δεν υπάρχει κανένας τρόπος που μπορείτε να καταγράψετε κάθε πώληση από τη θυγατρική. Για να έχουμε μια επιχείρηση θυγατρικών, θα χρειαστείτε ένα τρίτο σενάριο για την ιστοσελίδα[GLi]σας ή να βρείτε μια υπηρεσία που παρέχει το σύστημα θυγατρικών.

Υπάρχει ένα μέρος όπου οι άνθρωποι συναντιούνται για να προσφέρουν τα προϊόντα θυγατρικών τους για να πουλήσουν. Αυτό λέγεται κατάλογος θυγατρικών. Συνήθως οι άνθρωποι πηγαίνουν στον κατάλογο θυγατρικών για να βρουν ένα από τα προϊόντα θυγατρικών. Μερικά στον κατάλογο θυγατρικών πληρώνουν ακόμη και τις θυγατρικές χρησιμοποιώντας επιταγή και τραπεζικό έμβασμα άμεσα.

Μυστικά διαχείρισης domain

Πώς να επιλέξετε ένα καλό όνομα τομέα;

Στο μάρκετινγκ Διαδικτύου, το όνομα τομέα είναι η μόνη ένδειξη για τους χρήστες να γνωρίζουν τι επιχείρηση on line είναι . Δεν έχετε οπτικές ενδείξεις, σε καμία θέση, σε καμία ματιά, και ούτε σχεδιασμού καταστήματος. Οι χρήστες πρέπει να πληκτρολογήσουν το όνομα τομέα σας ώστε να έρθουν στην περιοχή σας. Οι άνθρωποι δεν θα ξέρουν ότι το Amazon.com πουλάει βιβλία μόνον αν το ακούσει από το όνομα του τομέα σας.

Domain name  που μπορεί να ενισχύσει το δρόμο σας προς την επιτυχία στο διαδίκτυο.

Είναι το καλύτερο περιουσιακό στοιχείο που μπορείτε να έχετε. Μόλις έχετε ένα καλό όνομα τομέα, κανείς δεν μπορεί να το αλλάξει. Είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε γενικά ονόματα για τον τομέα σας.

Οι κοινές ονομασίες παρέχουν άμεσα στο χρήστη μια ιδέα, του τι επιχείρηση είναι , τι να περιμένουμε και τι να ψάξει σε μια τοποθεσία. Για παράδειγμα, etoys.com = είναι ένα κατάστημα παιχνιδιών.

Οι κοινές ονομασίες είναι τόσο ισχυρές [GLi] ορισμένες όπου εταιρείες πλήρωσαν πολύ υψηλές τιμές για να πάρουν το όνομα που ήθελαν.

Οι τομείς loans.com και wines.com ήταν τόσες που αγόρασαν με το ποσό των 3.000.000 $ το καθένα.

Telephone.com αποκτήθηκε έναντι 1.750.000 $,

καθώς το bingo.com πωλούνται προς $ 1.100.000.

Ωστόσο, οι κοινές ονομασίες δεν δημιουργούν πάντα το buzz. Branding είναι πιο σημαντικό για τη δημοτικότητα.

Mc Donald ‘s  = κατονόμασε κατάστημα χάμπουργκέρ τους,

Fuji  = για φωτογραφίες,

και η Microsoft  = για το λογισμικό του υπολογιστή.

Το όνομα τομέα σας θα πρέπει να είναι εύκολο να μπορούν να το θυμούνται ώστε μην ξεχνιέται .

Αυτές είναι μερικές συμβουλές, ενώ έχετε δημιουργήσει ένα όνομα τομέα. 

Το όνομα τομέα πρέπει να είναι σύντομο και απλό. Θα πρέπει να υποδηλώνουν την κατηγορία της επιχείρησής σας, θα πρέπει να είναι μοναδικό, εύκολο να ερμηνεύεται και να προφέρεται, θα πρέπει να είναι προσωπικό και καθόλου δύσκολο.

Τα ονόματα τομέα αναφέρονται στο ICANN όπου μπορούν να καταχωρηθούν σε πολλές διαφορετικές εταιρείες.

Οι τιμές μπορεί να διαφέρουν από $ 6 έως $ 20 ανά έτος.

Οι περισσότερες web hosting εταιρείες θα χειριστούν την διαδικασία εγγραφής σας. Βεβαιωθείτε ότι το όνομά σας έχει καταχωρηθεί ως ο ιδιοκτήτης του domain name και μην ξεχάσετε να το ανανεώσετε εγκαίρως.

Μυστικά διαχείρισης domain

Πώς να ωθήσετε την κυκλοφορία σας Χρησιμοποιώντας Domain, ή, ληγμένο Domain;

Αν θέλετε να έχετε μια ιστοσελίδα, τότε θα πρέπει να αγοράσετε ένα domain name. Αυτή είναι η διεύθυνση για την περιοχή σας. Οι χρήστες θα πρέπει να πληκτρολογήσουν για να εισέλθουν στην ιστοσελίδα σας. Το domain name είναι πολύ σημαντικό να αφήσουμε τους ανθρώπους να γνωρίζουν το είδος των επιχειρήσεων με domain name.

Εάν επιλέξετε ένα λάθος όνομα τομέα, δεν θα σας πάει πουθενά.

Η αγορά στην υπηρεσία τομέα είναι φθηνή. Πληρώνετε περίπου από $ 6 έως $ 20 ανά έτος. Όμως, τα ονόματα τομέα είναι επίσης μια χρυσή ευκαιρία να κάνουν εύκολα τα χρήματα. Μπορεί να ακούτε ότι κάποιοι άνθρωποι τρέχουν επιχειρήσεις στο διαδίκτυο ακινήτων. Αγοράζοντας ένα domain name, και να το πωλούν σε υψηλές τιμές. Για παράδειγμα, οι τομείς που αγοράστηκαν στο όνομα loans.com και wines.com ήταν στην τιμή των  $ 3 εκατομμυρίων η κάθε μία. Όμως, αυτό το λέω γιατί μιλώ για την λήξει τομέων.

Πολλοί web masters επενδύουν  χρόνο, [GLi]προσπάθεια και τα χρήματά τους για την προώθηση της ιστοσελίδας τους για να έχουν μια καλή κίνηση. Πολλοί από αυτούς χάνουν το ενδιαφέρον τους και βγαίνουν από την ενεργό περιοχή τους .

Αυτό σημαίνει ότι, αν και εξακολουθούν να κατέχουν την περιοχή, που δεν προωθείτε πια. Η ιστοσελίδα τους κρατάει την άσκησή της από μόνη της

Συνειδητοποιείτε κάτι;

Αν μπορείτε να έχετε αυτές τις περιοχές, όταν αυτά λήξουν, θα έχετε ένα ρεύμα προ-κατασκευής των πελατών.

Μπορείτε να ξαναχτίσετε το site, ή μπορείτε να ανακατευθύνετε την κυκλοφορία στην περιοχή σας.

Είναι πολύ εύκολο, έτσι δεν είναι;

Προσπαθήστε να βρείτε ληγμένο τομέα που σχετίζεται με την επιχείρησή σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κερδίσετε εύκολα χρήματα με πολύ λίγη προσπάθεια.

Υπάρχουν υπηρεσίες που σας δίνουν ένα domain που έχει λήξει, όπως www.expiredtraffic.com, ή, www.deleteddomains.com. Μπορείτε να αγοράσετε ένα τομέα Ληγμένων Ονομάτων εκεί και στη συνέχεια να δημιουργήσετε το site σας χρησιμοποιώντας αυτό το όνομα τομέα. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να πάρετε μια πολλή καλή κίνηση, εύκολα και γρήγορα.

Μυστικά θυγατρικών

5 Παράγοντες Επιτυχίας στο Πρόγραμμα Συνεργατών.

Σε κάθε πρόγραμμα θυγατρικών είναι καλό να, υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που καθορίζουν κατά πόσο το πρόγραμμα θυγατρικών είναι καλό ή όχι.

Πρώτος παράγοντας είναι η ζήτηση.

Βρείτε μια κερδοφόρα αγορά πριν πάρετε οποιοδήποτε πρόγραμμα θυγατρικών.

Με ένα μεγαλύτερο μέγεθος της αγοράς, θα είναι ευκολότερο να προωθηθούν τα προϊόντα θυγατρικών σας. Πηγαίνετε στο freekeywords.wordtracker.com και να προσπαθήσετε να βρείτε ένα προϊόν που το ψάχνουν πολύ στο διαδίκτυο.

 Δεύτερον, τι είναι ένα κίνητρο Επιτροπή.

 Μην πάρετε οποιοδήποτε πρόγραμμα θυγατρικών που σας πληρώνει 5% έως 20% για τα ψηφιακά προϊόντα. Θα κερδίσετε περισσότερα αν προωθήσετε ένα πρόγραμμα θυγατρικών που δίνει το 50% ή περισσότερη προμήθεια για κάθε προϊόν που πωλείται. Υπάρχουν πολλά πρόγραμμα θυγατρικών που δίνουν περισσότερο από το 50% για την προμήθεια.

Τρίτο είναι η επιστολή πωλήσεων.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να προωθήσετε ένα προϊόν θυγατρικών είναι παραπέμποντας τους ανθρώπους στην περιοχή του εκδότη.

Στη συνέχεια, μπορείτε απλά να ελπίζετε ότι ο πελάτης μπορεί να πειστεί παίρνοντας από την επιστολή πωλήσεων και στη συνέχεια να αγοράσει το προϊόν. Έτσι θα πρέπει να επιλέξετε ένα προϊόν θυγατρικών που έχει μια καλή επιστολή πωλήσεων. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να πεις εάν μια επιστολή πωλήσεων είναι καλή ή όχι είναι να διαβάσεις από μέσα σου και να δεις το πώς θα αισθανθείς. Εάν δεν αισθανθείς, δεν μπορείς και να πείσεις για το προϊόν.  Στην προσπάθεια παραπομπής σας μπορεί να ανήκει στα απόβλητα, εάν η επιστολή πωλήσεων δεν μετατρέπει καλά.

Τέταρτο είναι το υλικό προώθησης.

Ο σκοπός για να γίνει μια θυγατρική είναι να κάνει λιγότερη δουλειά και να κάνουν περισσότερα χρήματα. Ένα πρόγραμμα θυγατρικών έχει αποθηκεύσει κάποιο χρόνο και προσπάθεια, αλλά θα ήθελα επίσης να κάνουμε λιγότερη εργασία όσον αφορά το ad-γραφής. Μερικά προγράμματα θυγατρικών παρέχουν τα απαραίτητα υλικά προώθησης, όπως σόλο διαφημίσεις, διαφημίσεις της ΔΕΗ, επιστολή πωλήσεων, ακόμα και την παρακολούθηση e-mail.

Πέμπτο είναι η ποιότητα.

Αυτή είναι αυτονόητη. Μπορείτε να προωθήσετε το προϊόν καλύτερα αν πραγματικά γνωρίζετε ότι η ποιότητα των προϊόντων είναι καλή και την έχετε δοκιμάσει εσείς. Μια άλλη άκρη είναι η αόρατη ταυτότητα θυγατρικών σας, ώστε κανείς να μην  μπορεί να κλέψει την προμήθειά σας. Έτσι μπορείτε να πάτε σε TinyUrl.com να μετατρέψετε ένα μακρύ URL με ταυτότητα θυγατρικών σας σε μια σύντομη κρυφή σύνδεση θυγατρικών.

Δημιουργία on-line εύκολων προϊόντων:

Οι 5 βασικοί τύποι των Online Περιεχομένων των Προϊόντων σας.

Εάν προσπαθείτε να πωλήσετε ένα online προϊόν, ειδικά ένα προϊόν πληροφοριών, σε αυτό υπάρχουν 5 τύποι περιεχομένου που συνήθως χρησιμοποιείται από πολλούς εμπόρους εμπειρογνώμονες σχετικά με το δίκτυο.

1. «Ένα Εγχειρίδιο/ Οδηγός (για το πώς)“. Αυτό είναι το πιο δημοφιλές για τα είδη των προϊόντων πληροφόρησης. Αυτό είναι επίσης συνήθως το πιο δημοφιλές για τα είδη στο τοπικό βιβλιοπωλείο σας. Ξεκινήστε τον τίτλο του προϊόντος σας με το “Πώς να …”.  Προσπαθήστε να κάνετε τους ανθρώπους να πιστέψουν ότι το προϊόν σας είναι για Νέους Χρήστες, ώστε να τους αρέσει αυτό.

2.Ιστορίες” τύπος. Μπορείτε να παρουσιάσετε το περιεχόμενο ενός eBook σας σε μορφή ιστορίας. Μπορείτε να δοκιμάσετε να δημιουργήσετε μια συλλογή διηγημάτων ή άρθρων ώστε να σχηματίσουν ένα eBook. Εάν έχετε μια καλή εμπειρία στην αφήγηση σας συνιστώ να την κάνετε εγγράφως.

3.Συμβουλές” τύπος. Χρησιμοποιήστε έναν αριθμό για τον τίτλο σας, για παράδειγμα: «100 Συμβουλές για να πωλούν τα προϊόντα σας”, “7 Συμβουλές για να χάσουν βάρος», «5 άκρες για να προσελκύσει τις γυναίκες”, και ούτω καθ` εξής. Να θυμάστε ότι οι αναγνώστες σας θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον την ελάχιστη κατανόηση για το θέμα σας.

4. Τύπος “αναφοράς“. Μπορείτε να απαριθμήσετε όλους τους καταλόγους των αναγκών για το θέμα σας. Για παράδειγμα: “Πλήρης κατάλογος των Φτηνών παροχών φιλοξενίας“, “πλήρης κατάλογος των Best άρθρων Directory“. Αυτό θα δώσει μια μεγάλη ευκολία για τους αναγνώστες σας, έτσι δεν χρειάζεται να ψάξετε αυτόν τον τόπο τους. Γιατί έχετε κάνει τη σκληρή δουλειά για αυτούς.

5. Τύπος “Συνέντευξη“. Αυτός ο τύπος είναι για εσάς που δεν έχετε καμία ιδέα για το πώς να δώσετε το περιεχόμενό σας στους αναγνώστες σας. Ανακαλύψτε έναν εμπειρογνώμονα στη θέση σας, και να προσπαθήσετε να τους πάρει συνέντευξη. Μπορείτε να εγγράψετε συνέντευξή σας μαζί του / της και να δημιουργήσετε την απομαγνητοφώνηση για τα πακέτα ήχου. Δώστε τους μια προσφορά win-win, έτσι ώστε να είναι πρόθυμοι να κληθούν σε συνέντευξη από εσάς.

Δημιουργία on-line εύκολα το προϊόν 4 γρήγοροι τρόποι για να πάρετε το κέρδος από τις ιδέες σας.

Θα πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να παραγάγουν το εισόδημά σας μέσω μιας online επιχείρησης. Μερικά από αυτά είναι απάτες, και μερικά από αυτά είναι κάποια κρυφά μυστικά του κάθε εμπειρογνώμονα εμπόρου Διαδικτύου. Από το σύνολο της διαδρομής για να πάρετε την επιτυχία σε απευθείας σύνδεση επιχείρησης, θα επιλέξετε το καλύτερο όπου 4 από αυτά θα εξηγήσετε το ένα μετά το άλλο.

Πρώτος τρόπος, είναι μια εκ των προτέρων πώληση. Εκ των προτέρων η πώληση είναι ο συνήθης τύπος της πώλησης. Μπορείτε απλά να κάνετε τα χρήματα από την πώληση στους πελάτες σας και να προσπαθήσει να πωλήσει το προϊόν σας σε άλλο πελάτη. Ο καθένας πρέπει να ξέρει ότι αυτό είναι που ισχύει για κάθε επιχείρηση.

Δεύτερος τρόπος, πια προσπάθεια ανοίγει την πόρτα του backend. Το backend σημαίνει ότι κάθε πώληση που γίνετε με τον ίδιο πελάτη μετά την πρώτη πώληση. Πολλοί έμποροι εμπειρογνώμονες παίρνουν μεγάλα έσοδα από τις πωλήσεις backend και όχι από την πώληση των προηγούμενων.

Τρίτος τρόπος, για να πάρετε το εισόδημά σας στο διαδίκτυο είναι από την πώληση ενός από τα δικαιώματα μεταπώλησης των προϊόντων σας. Μπορείτε να πωλήσετε το προϊόν σας σε υψηλότερη τιμή με το πακέτο μεταπώλησης δικαιωμάτων, στον πελάτη σας. Για παράδειγμα, αν έχετε ένα προϊόν στην τιμή των $ 87, μπορείτε να το  πουλήσετε, ή, να το μεταπωλήσετε με δικαιώματα σε $ 387. Θα συνεχίσει να αγοράζει το προϊόν σας, γνωρίζοντας ότι η διάρκεια θα είναι μόνο μετά τις 4 πωλήσεις στα κέρδη από τις πωλήσεις του προϊόντος σας

Ο τέταρτος τρόπος, είναι να πωλούν σε μορφή προέλευσης του προϊόντος σας. Με αυτό τον τρόπο, ο πελάτης σας μπορεί να αλλάξει το περιεχόμενο ή ακόμη και τον συγγραφέα του προϊόντος σας. Μπορεί να τους δώσει την πηγή επεξεργάσιμο έγγραφο κειμένου, ή, μορφή Photoshop για το σχεδιασμό, έτσι ώστε ο πελάτης σας να το επεξεργαστεί πιο εύκολα. Λόγω των πολλών εμπόρων Διαδικτύου δεν έχουν τόσο πολύ χρόνο για να δημιουργήσουν το δικό τους προϊόν, μπορεί να θέλουν να πάρουν ιδιωτική ετικέτα πακέτο σας σε 5 ή 10 φορές την τιμή, ίσως και περισσότερο.

Υστερόγραφο : Η μεταγλώττιση και η σύνταξη του εγγράφου είναι εξ` ολοκλήρου από τον : Γεώργιο Λυμπερόπουλο.   Ημερομηνία ανάπτυξης εγγράφου και τέλεσής του 3/9/2015

Σχετικά με Γεώργιος Λυμπερόπουλος

Είμαι Ηλεκτρονικός όπου τα τελευταία μου τωρινά χρόνια έμαθα να χειρίζομαι τους Ηλεκτρονικούς υπολογιστές, από την κατασκευή αλλά και από τον προγραμματισμό τους θα έλεγα πολύ καλά. Ευχαριστώ που διαβάζετε την ιστοσελίδα μου!

Δείτε όλα τα άρθρα του/της Γεώργιος Λυμπερόπουλος →

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *