επιστήμη υπολογιστών – computer science

επιστήμη υπολογιστών

(Πληροφορική)

(computer science). Επιστήμη που ασχολείται με τις διαδικασίες και τις μηχανές καταγραφής, επεξεργασίας και μετασχηματισμού της πληροφορίας.  .  .  .

Πυρήνα της επιστήμης των υπολογιστών αποτελεί η μελέτη των αλγορίθμων. Ένας αλγόριθμος είναι μια αυστηρά [GLi] καθορισμένη σειρά ενεργειών, που οδηγούν στη λύση ενός προβλήματος. Η επιστήμη των υπολογιστών μελετά τους αλγορίθμους από πολλές απόψεις: μελετώνται οι φορμαλιστικές και μαθηματικές ιδιότητές τους (κατά πόσο ένας αλγόριθμος είναι σωστός και αποδοτικός), η υλοποίησή τους με συγκεκριμένο υλικό (η σχεδίαση και ανάπτυξη υπολογιστών που εκτελούν τους αλγόριθμους), οι γλωσσολογικές υλοποιήσεις τους (η σχεδίαση γλωσσών προγραμματισμού, ώστε να μπορούν να γραφούν προγράμματα που υλοποιούν έναν αλγόριθμο) και οι εφαρμογές τους (η εφαρμογή ενός αλγόριθμου για την επίλυση ενός σημαντικού προβλήματος). Το αντικείμενο της επιστήμης των υπολογιστών χωρίζεται σε πολλά επιμέρους αντικείμενα, σημαντικότερα από τα οποία είναι: Προγραμματισμός, [GLi]Σχεδίαση και Ανάπτυξη Αλγορίθμων, Μηχανική Λογισμικού, Αρχιτεκτονική Υπολογιστών, Λειτουργικά Συστήματα, Βάσεις Δεδομένων, Πολυμέσα, Αλληλεπίδραση Ανθρώπου – Μηχανής (Human Computer Interaction), Επικοινωνίες και Δίκτυα, Γραφικά, CAD/CAM (Computer-aided Design & Manufacturing), Τεχνητή Ευφυΐα, Έξυπνα Συστήματα.

George Li

Σχετικά με Γεώργιος Λυμπερόπουλος

Είμαι Ηλεκτρονικός όπου τα τελευταία μου τωρινά χρόνια έμαθα να χειρίζομαι τους Ηλεκτρονικούς υπολογιστές, από την κατασκευή αλλά και από τον προγραμματισμό τους θα έλεγα πολύ καλά. Ευχαριστώ που διαβάζετε την ιστοσελίδα μου!

Δείτε όλα τα άρθρα του/της Γεώργιος Λυμπερόπουλος →